Ogólne zasady współpracy

Po rejestracji i weryfikacji konta każdy klient, który się zgłosi otrzyma od nas link do pliku xml lub csv z cenami zakupu netto, ilością na stanie, EANem, nazwą produktu, linkiem do zdjęcia oraz krótkim opisem(nie wszystkie produkty).

1. Jaki jest czas realizacji wysyłki?

Jeżeli są to małe produkty, zamówienia realizowane są w 24H, większe gabaryty do 2 dni roboczych.

2. Czy obsługujecie wysyłki z odbiorem osobistym, tj. wysłanie własnego listu przewozowego.

Realizujemy odbiory poprzez zlecenie własnego kuriera.

3. Z jakim firm kurierskich wysyłacie Państwo produkty? Czy są inne formy dostawy jak np. paczkomaty?

Korzystamy z usług DHL, DPD, INPOST oraz Poczty Polskiej.

4. Czy obsługują Państwo wysyłki pobraniowe?

W modelu dropshipping nie obsługujemy pobrań.

5. Jeśli wysyłane są przesyłki pobraniowe to jak są rozliczane i w jakim czasie?

Nie są realizowane.

6. Jaki jest koszt dostawy w modelu dropshipping?

Standardowa paczka DPD/DHL/Kurier Inpost 15zł / paczkomaty 8,99zł

7. Jak są wystawiane dokumenty? Czy 1 zamówienie = 1 FV czy zbiorczo?

Dokumenty są wystawiane do każdego zamówienia. W przypadku większej ilości zamówień (kilkaset zamówień miesięcznie) wystawiamy zbiorcze faktury.

8. Do której godziny trzeba puścić zamówienie, aby jeszcze dziś wysłali?

Do godziny 13, natomiast przy współpracy hurtowej i dropshippingowej nie gwarantujemy wysyłki tego samego dnia.

9. Czy można korzystać ze zdjęć i opisów?

Można korzystać ze zdjęć i opisów na stronie igrus.pl jeżeli jest się zarejestrowanym klientem.

10. Od jakiego progu sprzedaży można dostać rabat?

Rabaty są naliczane indywidualnie w zależności od składanych zamówień i czasu współpracy.

11. W jaki sposób obsługiwane są w hurtowni przesyłki Allegro Smart?

Obsługujemy przesyłki smart Pocztą Polską, InPostem DPD i DHL. Etykiety można dołączać bezpośrednio do złożonego zamówienia w podsumowaniu lub wchodząc na swoje konto w szczegóły danego zamówienia. Podczas składania zamówienia wystarczy wybrać metodę wysyłki dropshipping.

12. Czy obsługują szybkie płatności?

Tak, korzystamy z PAYU.

13. Czy przyjmujecie zwroty?

Tak, przyjmujemy zwroty pod warunkiem, że produkt nie jest uszkodzony. W razie problemów z produktem prosimy o złożenie reklamacji.

14. Czy można się z Wami skontaktować telefonicznie?

Infolinia jest czynna od godziny 9 do 17 pod numerem 222472147.

15. W jaki sposób mogę ocenić czy produkt zmieści się do paczki/paczkomatu.

Produkty w pliku integracyjnym mają podaną wagę gabarytową. Produkty do 6 kg wchodzą do paczkomatu, produkty do 30 kg mieszczą się do przesyłki kurierskiej. Jeśli produkt ma podaną wagę pół kilo to oznacza, że do paczkomatu zmieści się 12 sztuk do jednej przesyłki. Analogicznie w przypadku przesyłki kurierskiej. Jeśli jakiś produkt ma podaną wyższą wagę, to oznacza, że jest to przesyłka kurierska niestandardowa lub paletowa (powyżej 60 kg, koszt 170 zł).

16. Czy udzielacie kredytu kupieckiego?

Na ten moment nie wystawiamy faktur terminowych.

arrow_upward